Kom genieten van


onze kwalitijd

 
 

Niet minder dan 70 handelaars uit Wervik en deelgemeenten komen voortaan op een uniforme manier naar buiten. Daarvoor werd er een unieke imagocampagne opgestart gebaseerd op storytelling. De belangrijkste ambitie van deze imagocampagne is de Wervikse handelaars als één sterk merk te presenteren en bewoners maar ook bezoekers uit de naburige gemeenten aan te sporen om te blijven kopen bij de Wervikse winkeliers. Dat verhoogt de herkenbaarheid en visibiliteit en moet uiteindelijk leiden tot extra lokale koopkracht en een sterker communitygevoel.

Het unieke aan deze imagocampagne is dat alle deelnemende handelaars voortaan dezelfde beeldtaal zullen uitdragen en op een eenduidige manier zullen communiceren. Als ambassadeurs van hun stad helpen ze de handelaars de detailhandel in hun stad promoten. Anderzijds zetten ze hun eigen zaak in de kijker vanuit een kant-en-klaar concept. Samen met stad Wervik trekken alle handelaars aan één zeel en één stijl voor één handelsgemeenschap. Een stad waar men nog tijd heeft voor elke bezoeker. Een stad waar elke handelaar trots is op zijn kwaliteit.

 ;

Eén van de eersten die intekenden op de campagne is Patrick Baelen van Meubelen Defossez. “Het is een uniek concept om de ziel van Wervik levendig te houden, want zonder zelfstandigen verliest een stad haar meerwaarde. Tegelijk is het een goede leerschool. Het is niet genoeg om wat promo te maken. Je moet ook aan imagobuilding te doen. En waarom niet samen met alle andere handelaars van Wervik en deelgemeenten. Met deze campagne slagen we daar alvast in.





met steun vanuit EFRO (€24.000,00) en Vlaanderen (€12.000,00).